هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

آیا میدانید که ...


.1
فاصله بین مچ دست تا ارنج برابر با طول کف پا است .

.2
قلب شما روزی ۱۰۱۰۰۰ بار میتپد.

.3
دهان شما روزی یک لیتر بزاق تولید میکند .

.4
به طور متوسط هر انسان میتواند یک دقیقه نفس خود را حبس کند رکورد این ماده در جهان ۷.۵ دقیقه است.

.5
به طور موسط شما روزی ۵۰۰۰ کلمه صحبت میکنید که ۸۰٪ ان با خودتان است. !

.6
در ۱۵۰ سال گذشته میانگین قد افراد در کشور های صنعتی ۱۰ سانتی متر رشد داشته است .

.7
از دست دادن تنها ۱٪ از اب بدن موجب تشنگی میشود.

.8
مردان روزی ۴۰ و زنان روزی ۷۰ تار مو از دست میدهند.

.9
یک انسان ۸ ثانیه بعد از قطع گردن به هوش میماند.

.10
عضله ای که به شما امکان چشمک زدن میدهد سریع ترین عضله بدن است شما به طور متوسط ۱۵۰۰۰ بار در روز چشمک میزنید

11. حدود ۱۳٪ مردم چپ دست هستند . این رقم در گذشته ۱۱ ٪ بود .

12. ناخن های دست
۴ برابر سریعتر از ناخن های پا رشد میکنند .

13. حدودا دو سوم وزن بدن از اب تشکیل شده است .
۹۲٪ خون ۷۵٪ مغز و۷۵٪عضلات از اب تشکیل شده اند .

14. انسان سالانه بیش از
۱۰ میلیون مرتبه پلک می زند!

15. خورشید
۳۳۰۳۳۰ مرتبه بزرگتر از زمینه! 16. یک گالن روغن سوخته، می‌تواند تقریبا یک میلیون گالن آب تمیز را آلوده کند!

17. ناخن‌های انگشتان دست، تقریبا چهار برابر ناخن‌های پا رشد می‌کنند!

18. حرف E بیشتر از تمام حروف انگلیسی، در کلمات بکار می‌رود در حالیکه حرف Q کمترین کاربرد را دارد!

19. خوردن یک عدد سیب اول صبح، بیشتر از یک فنجان قهوه باعث دور شدن خواب آلودگی می‌شود!

20.  قدیمی‌ترین آدامسی که جویده شده، متعلق به
۹۰۰۰ سال پیش بوده است!

بهنام صفوی

هی با توام که بی خبر
دلو سپردی به سفر
منو گذاشتی با دلم
بی یه نشونی در به در
من با توام رفتی کجا
آهای غریبه آشنا
چه ساده از من بریدی
بستی دلو به جاده ها

خسته شدم از این به بعد
اسمتو من نمیبرم
میخوای بیا میخوای نیا
نازتو من نمیخرم
خسته شدم از این به بعد
اسمتو من نمیبرم
میخوای بیا میخوای نیا
نازتو من نمیخرم
نازتو من نمیخرم

انگار نه انگار که یه روز
خاطره هامون یکی بود
قول و قرارمون یکی
حال و هوامون یکی بود
هنوز گلای خشک تو
رو تاقچه ی اتاقمه
عطر حضور تو
ولی تو لحظه های من کمه
تو نیستی و صدات هنوز
مرهم زخمای منه
ترانه ی نگاه تو
مونس شبهای منه

خسته شدم از این به بعد
اسمتو من نمیبرم
میخوای بیا میخوای نیا
نازتو من نمیخرم
خسته شدم از این به بعد
اسمتو من نمیبرم
میخوای بیا میخوای نیا
نازتو من نمیخرم

انگار نه انگار که یه روز
خاطره هامون یکی بود
قول و قرارمون یکی
حال و هوامون یکی بود
هنوز گلای خشک تو
رو تاقچه ی اتاقمه
عطر حضور تو
ولی تو لحظه های من کمه
تو نیستی و صدات هنوز
مرهم زخمای منه
ترانه ی نگاه تو
مونس شبهای منه

خسته شدم از این به بعد
اسمتو من نمیبرم
میخوای بیا میخوای نیا
نازتو من نمیخرم
خسته شدم از این به بعد
اسمتو من نمیبرم
میخوای بیا میخوای نیا
نازتو من نمیخرم
نازتو من نمیخرم

 

Khaste Shodam

 

عید

به نظر من عید فطر تنها عیدی هست که همه توی اون خوشحال هستن .

چه اونایی که روزه گرفتن .

چه اونایی که روزه نمیکیرن !!!

۱۲ دلیل که چرا دختر بودن بهتر از پسر بودن است !


۱- اگه آی کیوت در سطح آجر هم باشه زرت و زورت واحد پاس میکنی !

2- هر موقع اراده کنی با یه ماشین کولر دار میری هر جایی که میخوای !

3- اگه شبیه بچه کرگدن هم باشی همیشه یه پسر شوت پیدا میشه که بهت شماره بده !

4- بالاخره یه چیزی میتونی بمالی به اون دک و پوزت که چروکات معلوم نشه !

5 - میتونی به این قضیه افتخار کنی که وقتی میری تو روم چت ، کلی ? asl میفرستن واست !

6- هر چقدم هیکلت بد  باشه بازم واست لباس پیدا میشه !

7- تو اورکات عکس ننه بزرگتم بزاری همه Add ات میکنن !

8- همیشه میتوتی ثابت کنی که با هیچ کسی رابطه ای نداشتی ! !

9- بی دلیل وبلاگت روزی کلی بازدبد کننده داره !

10- تو ورزشگاه آزادی رات نمیدن وگرنه تو بازی با آلمان حتما میمردی !

11- اگه ماشینت پنچر شد یا بنزین تموم کردی ، مطمثن باش یه فردین پیدا میشه کمکت کنه!

12- هر موقع بگوزی همه داداشتو نیگا میکنن !