هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

یادت می یاد هف هش ماپیش تو لنجون

راستش بابام جان ! دیشب داشتیم ولایت گردی می کردیم که در ولایت دوست بزرگوارمان جناب بیابانکی (سنگچین) این شعر را از ایشان خواندیم ، بعد هم فی البداهه پاسخی دادیم که گفتیم شما هم در مملکت خودمان آنرا بخوانید :

 

یه قول دو قول - امر خیر !

 

یادت می یاد هف هش ماپیش تو لنجون * / زدیم تو رگ دو دس چلو فسنجون

تو خواستی از من که بیام زنت شم / یواشکی وصله ی پیرهنت شم

گرفته بودی فال حافظ برام / نوشته بودی پشت کاغِذ برام !

یک شبه عاشقم شدی  طبیعی / شبیه ناصر ملک مطیعی !

می گفتی امر من یه امر خیره / بردی منو تو خونه تون ....و غیره !

حالتو بردی ما رو قال گذاشتی / رو ما علامت سوال گذاشتی

اونم عجب علامت سوالی / حالتو بردی نالوطی چه حالی

حالتو کردی اما مردم آزار / سی دی مو لااقل نده تو بازار !

* بعد التحریر : لنجون یا همان لنجان از توابع اصفهان است که برنج خوبی هم دارد ایضا !

 

ما هم این چنین پاسخ دادیم :

 

سی دی دیگه قدیمی شد عزیزم / با بولوتوث تو گوشیا میریزم !

دی وی دی شم دارم میدم به زودی / با دوبله و زیر نویس ... آخ ! چی بودی !!!

تا وقتی ساده مثل تو زیاده / دنیا به کام ما میشه چه ساده !

حالش جدا بردیم و حولش جدا ! / گلچین می کردیم ما فقط خوشگلا !

ما که به زور دست و پاتو نبستیم / با چرب زبونی تو دلت نشستیم !

خودت با عشوه هات به ما خط دادی / تو کافی شاپ به ما علامت دادی !

هی پاچه ها رو بردی بالا بالا / تنت رو ریختی بیرون ... آی ماشالا !

هزار و یک رنگ و بزک می کردی / خودت رو عین عروسک می کردی

حالا دیگه ما شدیم مردم آزار ؟!! / تو خود رو ارزون نفروش تو بازار !

 

اصلا آقا جان ! دروغ چرا ؟! بداهه بود دیگر ، یکهویی خودش آمد !

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
admin چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ http://p30stras.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

آرام پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:04 ب.ظ http://sharabetalkh.blogsky.com/

مرسی نوشته ی خیلی قشنگی بود و هم جالب

سید امیر حسین مولانا پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:54 ب.ظ http://delodeldar.persianblog.ir

سلام امیر جان
سپاس از حضور پر مهرتان
وبلاگ زیبا و خواندنی شما را مشتاقانه پیگیری خواهم کرد
فقط اگر لطف کنی و منبع این مطلب را هم ذکر کنی ممنون خواهم شد

قاسم سلطانی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ب.ظ http://www.wurqun.blogfa.com

سلام بر شما امیر آقای گرامی...

من که این را خیلی وقت پیش بود خوانده بودم!! یا نه!!؟؟

گیج شدم

خلاصه ...

وبلاگ شما را با علاقه دنبال خواهم کرد

مژگان جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ق.ظ

قشنگ بود

سیاوش عشقیار یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ق.ظ http://k-m.blogsky.com

با عرض سلام و ادب ...
متن بسیار زیبا و پر محتوایی بود ...
می بخشید که دیر به بازدید آمدم ...
شاد باشید و پر افتخار ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد