هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

خودم...

عجیب باید باشد ، اما یک لیست مهم هست که باید حتما بنویسم و اضافه کنم به تمام این کاغذ هایی که چسبانده ام به در و دیوار ، 

در کنارِ  اشتباهاتی که نباید تکرار شوند .

کارهایی که دوست دارم انجام دهم

فیلم هایی که باید ببینم 

و ... .

اسمش را هم خواهم گذاشت هزار نفری که هیچ وقت نباید بهشان اعتماد می کردم یا چیزی شبیه به این .

نمی دانم کدام اسم اول خواهد بود ، اما می دانم که لیست خنده داری خواهد شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد