هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

کنکور نامه

آخر تیپ و انتهای کلاس

موی سر- طبق مُد- مدل آناناس

 

اِند باحال و آخر اندام

هیکلم عین ژان کلود ون‌دام

ادامه مطلب ...

قوی باش

مردی پس از ۱۵ سال از زندان فرار میکنه  .

او مقابل خانه ای نگاه میکنه تا بتونه پول و اسلحه گیر بیاره

ولی در اونجا زن و مرد جوانی رو در رختخواب  پیدا میکنه  .

ادامه مطلب ...

آهنگ جدید سیاوش قمیشی

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سیاوش قمیشی به نام بی تو


ادامه مطلب ...

مهلت خدا برای زندگی

یک خانم 45 ساله که یک حملهء قلبی داشت و در بیمارستان بستری بود . در اتاق جراحی که کم مونده بود مرگ را تجربه کند خدا رو دید و پرسید آیا وقت من تمام است؟ خدا گفت:نه شما 43 سال و 2 ماه و 8 روز دیگه عمر می کنید.

ادامه مطلب ...