هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

سئوال

اگه خدا 24 ساعت گناه رو آزاد می کرد....چه گناهی مرتکب می شدی؟؟

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

عاشقی.اخه من یادگرفتم که عشق گناهه و مجازات ادم عاشق جهنمه!!!!!!!!!
امیر جون به خدا اندازه ی پسر عمه ام دوستت دارم.هرچی هم تحویل نگیری بازم خدا میدونه خیلی خاطرت واسم عزیزه.اخه من خودم ادم پاک و درستی نیستم ولی از ادم های پاک خیلی خوشم میاد.یکیش خودتی و مرتض هم همینطور و ... (چندتا از فرندهام)
وبت هم خیلی پند اموزه.دمت گرم.بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد