هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

ای گوگل به من بگو چه کسی از من زیباتر است؟ اجی مجی لا ترجی

بعضی از کاربران اینترنت هنوز هم دید درستی از اینترنت و کامپیوتر ندارند و فکر میکنند یکنفر داخل کامپیوتر یا تو سایت گوگل نشسته (مثل اون خانومه که تو سمند نشسته و هی میگه درب جلو باز است)  و اینها باید سوالاتشون رو ازش بپرسن تا اونم جواب بده، مثلا یکی سرچ کرده “کرم حلزون خوبه؟” و احتمالا یکربع منتظر نشسته تا گوگل بیاد جوابشو بده.
 اینا  یه سری از جستجوهایی که دوستان انجام دادن و رسیدن به وبلاگ من، البته بعضی هاش اینقدر بی ربطه که نمیدونم چطوری موتورهای جستجو وبلاگ من رو پیشنهاد دادن، به هر حال من لازم دونستم جواب این دوستان رو بدم.


- دانلود اهنگ موش بخوره تو رو

: موش خودتو بخوره با این آهنگهایی که دانلود میکنی.

- عروس می شم؟

: این بنده خدا هم در آرزوی ازدواج بوده. چرا که نه، حتما عروس میشی عزیزم.

- سال 89 شلوار لی چی مد میشه؟

: مد واسه چیته، مرد باید مردونگی داشته باشه.

- عکس این پسره تو facebook ترکیده

: به سلامتی. دستگاه تشخیص ترکیدگی بیارین،معلوم بشه از کجاش ترکیده.

- نظرات مردم در مورد دستگاه کوچک کننده بینی آیدان چیست؟

: میگن خوبه، فقط یه کمی وقتشو بیشتر کنین.

- روش پراندن ویندوز7

: ویندوز7 نمیپرد، چرا؟ چون اصلا بال ندارد. طبق مدارک موجود آخرین نسل از ویندوزهای پرنده 8000 سال پیش از بین رفته اند.

- ایا شهبال مرده است

: فک نکنم لامصب 7 تا جون داره.

- آیا شهبال شب پره واقعا مرده؟

: گیر دادی ها، یه بار که جوابتو دادم.

- میدونی چرابچه که بودی بهت میگفتن موش کور؟

: اینم شاه گل همه سرچهایی بود که تا حالا دیده بودم، خیلی دلم براش سوخت، لطفا وقتی بچه هستین رو هم دیگه اسم نذارین.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد