هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

سندرم خودشیفتگی ِ مفرط یا «همه دوست دارن شبیه من باشن»

- اگر دقت کنید می‌بینید زنها برای اینکه در محیط کار جدی گرفته شوند، سعی می‌کنند شبیه مردها رفتارکنند.

+ شبیه مردها؟ یعنی فوتبال می‌بینن و تخمه‌شکنان جلوی تلویزیون ولو می‌شن و می‌گوزن؟

در توالت عمومی

پشت درتوالت پارک نوشته بود :
"بردن همه چیز نیست ، اما تلاش برای بردن چرا . پس سعی کن اینجا همه ی زورت رو بزنی ! "
آدم تعجب می کنه تو دنیایی که پشت در دسشویی های عمومی اش این همه معنا ریخته .
چه خوبه که وقتی تو داری یه چیزی رو دور میریزی یه چیزه مفید دیگه ای رو بدست بیاری .
درست مثل حس پیدا کردن یه پاک کن نو زیر نیمکت کلاس ،
وقتی داری آشغال تراش ات رو یواشکی با پات هل میدی کنار پایه های میز.

گوز

-راحت بودن فقط در ثروتمند بودن نیست، گاهی انسان با یک گوز راحت میشود!

...

صبحانه‌های تنهایی هر چه هم لذیذ باشند باز هم مسموند.

نیل آرمسترانگ

بیستم جولای ۱۹۶۹، نیل آرمسترانگ به عنوان فرمانده ماه نشین آپولو ۱۱، اولین انسانی‌ بود که بر سطح ماه قدم گذاشت. به لطف فرستنده‌های تلویزیونی اولین کلمات او به زمین مخابره و توسط میلیون‌ها نفر شنیده شدند: "این گامی کوچک برای انسان، و جهشی عظیم برای انسانیت است"

ولی‌ درست پیش از بازگشت به ماه نشین، آرمسترانگ جمله معماگونه دیگری را نیز بر زبان راند:





ادامه مطلب ...