هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

تنهاسل

این روزها

کسی از ثابتش استفاده نمی کند .

همه اعتباری می خواهند و قابل تعویض .

همراه را عرض می کنم !

نظرات 1 + ارسال نظر
تنها سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.ebad1625.blogfa.com

سلام تی وبلاگ شما یکی از شعرای قدیمی خودم رو پیدا کردم ( چی بگم که خیلی تنهام )
کاش با ذکر منبع میذاشتین
اما در کل یاد ایام افتادم خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد