هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

من و اینترنت

ای کسانی که غر می زنید آیا می دانید خیلی از مطالب این سایت را من با گوشی از بالای برج  و با بسته های رویائی اینترنت همراه اول درج می کنم.

کاش کمی رحم در دلتان بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
کارینو جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ب.ظ http://Shoele.blogsky.com

من هنوز غر نزدم که....
داری دعوا میکنی

اصلا خب از بالای برج ننویس و منت هم نزار سر خواننده هات



نوشته های قشنگی داری

دوباره میام بهت سر میزنم
مراقب باش سرت گیجنره از اونبالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد