هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

سیر تحول اسامی آهنگ ها

یعنی الان کجاست از کاوه دانش


چته! از آرمین 2afm


جوونتر که بودم از سیامک عباسی


شلیک از فرزاد فرزین


تو کلاس از تی ام بکس


موهات از بابک مافی و علیرضا پیروزی


و در آینده نزدیک:


آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سعید  به نام پاهات با سه کیفیت


آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی اضغر به نام پشمات با سه کیفیت





نظرات 1 + ارسال نظر
یونس جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ http://guardian.blogsky.com

سلام امیر آقا..بابا مردم از خنده..این دیگه آخرشه
منم یه وب کوچیک دارم ..خوشحال میشم به منم سربزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد