هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

قدرت دوستی

یکی از روزهای سال اول دبیرستان بود. من از مدرسه به خانه بر می گشتم که یکی از بچه های کلاس را دیدم. اسمش مارک بود و انگار همه کتابهایش را با خود به خانه می برد .

من برای آخر هفته ام برنامه‌ ریزی کرده بودم. (مسابقه‌ فوتبال با بچه ها و مهمانی خانه یکی از همکلاسی ها) بنابر این شانه هایم را بالا انداختم و به راهم ادامه دادم.‌

ادامه مطلب ...

دانلود آهنگ

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سیاوش قمیشی به نام الکی با سه کیفیت 

 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سیاوش قمیشی به نام الکی با سه کیفیت

ادامه مطلب ...