هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

sms

امروز یه چندتا sms گذاشتم که خودم خوشم اومد.

با تشکر از یه دوست !!!!

 

 ترکه شب عروسیش نمیدونه به زنش چی بگه ...میگه خانوادت میدونن تو اینجایی؟؟!!

یه خبرنگار از ترکه می پرسه نظر شما درباره اینکه این کوچه اسفالت نیست چیه؟؟ترکه میگه:به نام خدا و با عرض سلام خدمت دست اندرکاران صدا وسیما و با عرض سلام ویژه خدمت مقام معظم رهبری و خانواده معظم شهدا وجانبازان و ایثارگران, من بچه این محل نیستم

 

  عشق با دوری و نزدیکی در نوسان است.اگر دوری به طول انجامد ضعیف میشود اگر تماس دوام یابد به ابتذال میکشد و تنها با بیم و امید و تزلزل و اضطراب و دیدار زنده و نیرومند میماند اما دوست داشتن با این حالات نا آشناست و دنیایش دنیای دیگریست

 

 جای دسته گلی که فردا بر قبرم نصار می کنی امروز با شاخه گلی کوچک یادم کن به جای سیل اشکی که فردا بر مزارم می ریزی امروز با تبسمی شاد یادم کن

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شاپرک سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ق.ظ

جالب بود.
فقط راجع به آخریش نثار با ث هست نه با ص.
و فکر می کنم به جای شاد یادم کن باید می نوشتی شادم کن.
فارسی را پاس بداریم.
راجه یه ترکه هم آدم نمی دونه چی بگه. راس راسی اینا ترکن!
موفق باشی

someone سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

دومی خیلی باحال بود ....
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد