هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

امروز از اون روزاست که آدم دلش خیلی میگیره . هوا از تا حلا ابری شده . نه بارون میاد نه باد میاد که ابرا برن . حسابی هم گرمه . خلاصه از اون هواهایی که آدم از نفس کشیدن خسته میشه. از ساعت ۱۲ تا ۴ بعد از ظهر کلاس داشتم . موقع برگشتن اینقدر حالم گرفته بود که نگو .

جدایی از تو برام خیلی سخته . خودت که میدونی . به خودت هم گفتم .

موقع برگشتن این آهنگو گذاشتم ٫ محمد میگه آهنگ درخواستی فقط تو ماشین خان پیدا میشه

 

مثل صدای انفجار تو قلب جنگل

صدات تو قلب من نشست نگاه اول

مثل نگاه یه اسیر به بال پرواز

تا دیدمت عاشق شدم لحظه آغاز

محمد میگقت خیلی وقته که اینطوری ندیدمت .

آره ٫ خیلی وقته ٬ خیلی وقته که ندیدمت ٬ خیلی وقته که دلم برات تنگ شده ٬

کاش میدونستی که چقدر دوستت دارم ٬ میخواستم اینقدر دوستت داشته باشم که همه به ما حسودیشون بشه . کاشکی معنی حرفامو بفهمی .

********************

دوستت دارم ٬ دوست کوچولوی من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد