هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

یادت می یاد هف هش ماپیش تو لنجون

راستش بابام جان ! دیشب داشتیم ولایت گردی می کردیم که در ولایت دوست بزرگوارمان جناب بیابانکی (سنگچین) این شعر را از ایشان خواندیم ، بعد هم فی البداهه پاسخی دادیم که گفتیم شما هم در مملکت خودمان آنرا بخوانید :

ادامه مطلب ...

علی لهراسبی

آهنگ جدید و بسیار زیبای علی لهراسبی به نام هویت

ادامه مطلب ...

حداقل زندگی ...

هنوز هم بعد از این همه سال چهره ویلان را از یاد نمی برم.

در واقع در طول سی سال گذشته همیشه روز اول ماه که حقوق بازنشستگی را دریافت می کنم به یاد ویلان می افتم.

ادامه مطلب ...