هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

مجرم

دلم گرفت تو جاده های تبعید

تشنه سایه توی قلب خورشید

جاده پر از تگرگ و خیس بارون

میزنه شب به لختی خیابون

پرسه باد تو گوچه های پاییز

کوچه بارون زده غم انگیز

با رفتنت تموم شده ترانه

نفرین شده حرفای غاشقانه

گریه ابر تو شبهای حق حق

زخمی شده بال پر شقایق

قلب ستاره پ اضطرابه

چشم خیسه و غرق آبه

جون میکنه ستاره از سیاهی

مهتاب قصه های من کجایی

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد