هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

احساس

عشق شاید این نیست!
شاید من تعریفی برای عشق ندارم!
ولی میدونم حس دوستیم نسبت به تو، اونقدر ملایم در من نفوذ می کنه که گاهی حضورش فراموشم شده.
من هم نمی دونم چقدر نزدیک به هم میتونیم زندگی کنیم. ولی می دونم یکی از بهترین دوستهای منی و این حس، منو گرم میکنه، گرم و پر از احساس آرامش...

**************

دوستت دارم دوست کوچولوی من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد