هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

چگونه از دل طرف خبر دار شویم

اگه شما کسی رو دوست داشته باشید، اما مطمئن نباشید که او هم شما را دوست دارد یانه. این عدم اطمینان باعث سرد شدن روابط خواهد شد. چه بسا او هم همین حالت را نسبت به شما داشته باشد. داشتن توقعات به جا و دیدن نشانه های منطقی میتواند شما رو به نتیجه ی درست برسونه.

  1. آیا به چشمان شما نگاه میکند. این کار رو نمی کنه؟ یک علامت منفی است. البته نا امید نشید. هنوز مونده.
  2. یک قرار باهاش بگذارید و باهاش صحبت کنید. سعی کنید یک جای آروم و رو پیدا کنید. و این قرار رو از مدت ها قبل بگذارید (یعنی کاملاً آرام باشه وضعیت ) نه این که داره میره دستشویی بگین میشه باهات حرف بزنم. اگه اون ورجه وورجه زیادی می کرد و یا این که نگاهش رو از شما بر میگردوند این نشون میده که زیاد به صحبت کردن علاقه مند نیست. نگاه رو بر میگردوند به معنی برگردوندن سر نیست. بلکه یعنی به چشمای شما نگاه نمیکرد. البته بی صبری و آرام نبودن نشانه ی مطمئن تری هست. باز به شخصیت طرف نگاه کنید.
  3. جلوی اون با کس دیگه ای رابطه برقرار کنید. تو خارج میشه گفت برقصید اما تو ایران میشه گفت مثلاً با یک نفر جلوی اون قرار درس خوندن بگذارید و بهش بگید یا این که وقتی چند نفر با هم هستید برید با یکی دیگه صحبت کنید و به عکس العمل اون توجه کنید. اگه نگاهی به شما نکرد و به کار خودش ادامه داد. این نشونه ی جالبی نیست.
  4. در یک گروه چند نفره با هم برید بیرون. از دوستان جذابتون هم برای اون سفر دعوت کنید. اگه با شما زیاد صحبت میکرد یا این که زیاد به شما نزدیک میشد. (نه این که بچسبه!) اون وقت یعنی به شما علاقه منده. البته سعی کنید زیاد انتظار نداشته باشید. نسبت به دیگران چقدر به شما نزدیکتره یا چقدر با شما صحبت میکنه.
  5. ازش بپرسید. پرسیدن تنها راه منطقی و به نظر من آخرین راه هست. بعد از این که حس کردید در رفتارش به شما علاقه منده. حالا ازش بپرسید که نظرش راجع به شما چیه؟ شاید گفت این که دوست دارم کافی نیست. اما گفتن این که به تو علاقه ندارم یا این که فقط از شما تعریف کنه و چیزی نگه. این کافی برای این که بدونید دوستون نداره. (چون اگه دوستون داشته باشه هیچ وقت نمیگه دوست ندارم)
  6. خیلی وقت نگذارید برای صحبت کردن با اون. و نگذارید که دوست داشتن شما رو حدس بزنه. اصلاً نباید تابلو کنید احساس خودتون رو. مگه این که بخواین بدونه که شما دوسش دارید. (اما سعی کنید این یک راز باشه)
  7. اگه طرف شما همیشه بین خودش و شما فاصله ای نگه داشت. باید بدونید که شاید اون دوست داره روابط رو تموم کنه اما میترسه که قلب شما رو بشکنه. نمیخواد بگید تو چته؟ نمیخوای برم؟ فقط کافی دیگه بهش ابراز علاقه نکنید و ببینید که خودش میاد جلو یا نه. اگه نه متأسفانه باید خداحافظی کنید.
  1. خیلی تابلو نکنید که دوسش دارید. اگه شما قوی باشید بقیه در مقابل شما خواهند باخت. دلشون رو میگم.
نظرات 1 + ارسال نظر
آرزو سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ب.ظ

این چیزایی که گفتی برایه پسرهاست دخترها چه کار کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد