هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

ایا مردها بهترند

مطلب قبلی تحت عنوان آیا خانمها بهترند؟ خیلی خیلی خوش بحال خانمها شده بود ، اگه به آرشیو نگاه کنید پیدا میکنید! امروز هم یه متن دیگه که فکر کنم خیلی خوش به حال آقایون خواهد شد. پیشاپیش از خانمهای فمینیست پوزش می طلبیم ، اما خوندن این متن خالی از لطف نیست ، کمی هم شوخی و خنده برای زندگی لازم هست !! امیدواریم که مرد زندگی شما ، مثل مرد داستان ما نباشه

بـــــــر اساس یه تحقیق ، 5 سئوال وجود دارد که زنها بهتره از مردها نپرسند ! چون اگر جوابهاشون مبنی بر حقیقت داده بشه شر به پا میشه

: این 5 سئوال عبارتند از

به چی فکر میکنی ؟ ¤
آیا دوستم داری؟ ¤
آیا من چاقم؟ ¤
به نظر تو ، اون دختره از من خوشگلتره؟ ¤
اگر من بمیرم تو چیکار میکنی؟ ¤

: برای مثـــــــــال

به چی فکر میکنی؟ .::

جـــــــواب مورد نظر برای این سئوال اینه : عزیزم ! از اینکه به فکر فرو رفته بودم متاسفم! داشتم به این فکر میکردم که تو چقدر زن خوب و دوست داشتنی و متفکر و با شعور و زیبایی هستی و من چقدر خوشبختم که با تو زندگی میکنم ........ البته این جواب هیچ ربطی به وضوع مورد فکر مرد نداره! چون مرد داشته به یکی از موارد زیر فکر میکرده

الف) فوتبال
ب) بسکتبال
!ج) چقدر تو چاقی
!د) جقدر اون دختره از تو خوشگلتره
ه) اگه تو بمیری پول بیمه ات رو چطوری خرج کنم؟

یه مرد در سال 1973 بهترین جواب رو به این سوال داده ... اون گفته: اگه می خواستم تو هم بدونی به جای فکر کردن ، درباره ش حرف میزدم

------------------------

آیا دوستم داری؟ .::

جـــــــواب مورد نظر این سوال "بله" است! و مردهایی که محتاط ترند می تونن بگن: "بله عزیزم!" .... و جوابهای اشتباه عبارتند از

الف) فکر کنم اینطور باشه
ب) اگه بگم بله ، احساس بهتری پیدا میکنی؟
ج) بستگی داره که منظورت از دوست داشتن چی باشه؟
د) مگه مهمه!؟
ه) کی؟ ... من!؟

------------------------

آیا من چاقم؟

واکنش صحیح و مردانه نسبت به این سوال اینه که با اعتماد به نفس و تاکید بگین " نـــــــه! البته که نه" و به سرعت اتاق رو ترک کنین ! .... جوابهای اشتباه هستند

!الف) نمی تونم بگم چاقی ... اما لاغر هم نیستی
!ب) نسبت به چه کسی؟
!ج) یه کمی اضافه وزن بهت میاد
!د) من چاق تر از تو هم دیدم
!ه) ممکنه سوالت رو تکرارکنی؟ داشتم به بیمه ات فکر میکردم

------------------------

به نظر تو ، اون دختره از من خوشگلتره؟ .::

اون دختره ، در اینجا میتونه یه دوست قبلی یا یه عابر که از فرط زل زدن به اون تصادف کردین و یا هنرپیشه ی یه فیلم باشه .... در هر حال جواب درست اینه که : نه! تو خوشگلتری

:جوابهای غلط عبارتند

!الف) خوشگلتر که نه...... اما به نحو دیگه ای خوشگله
!ب) نمی دونم اینجور موارد رو چطوری می سنجند
!ج) بله! اما مطمئنم تو شخصیت بهتری داری
!د) فقط از این بابت که اون جوونتر از توست
!ه) ممکنه سوالت رو تکرار کنی؟ داشتم راجع به رژیم لاغریت فکر میکردم

------------------------

اگه من بمیرم تو چیکار میکنی؟ .::

جواب صحیح : " آه عزیزترینم ! در حادثه اجتناب ناپذیر فقدان تو ، زندگی برام متوقف میشه و ترجیح میدم خودمو زیر چرخ اولین کامیونی که رد میشه بندازم" ..... این سوال همونطور که توی گفتگوی زیر می بینین ، ممکنه از سوالهای دیگه طوفانی تر باشه

زن: عزیزم .... اگه من بمیرم تو چیکار میکنی؟
!مرد: عزیزم! چرا این سوالو میپرسی؟ این سوال منو نگران میکنه
زن: آیا دوباره ازدواج میکنی؟
!مرد: البته که نه عزیزم
زن: مگه دوست نداری متاهل باشی؟
!مرد: معلومه که دوست دارم
زن: پس چرا دوباره ازدواج نمیکنی؟
!مرد: خیلی خب! ازداوج میکنم
زن «با لحن رنجیده»: پس ازدواج میکنی؟
!مرد: بله
زن«بعد از مدتی سکوت»: آیا باهاش توی همین خونه زندگی میکنی؟
!مرد: خب بله! فکر کنم همین کار رو بکنم
زن«با ناراحتی»: بهش اجازه میدی لباسهای منو بپوشه؟
!مرد: اگه اینطور بخواد خب بله
زن«با سردی»: واقعا"؟ لابد عکسهای منو هم میکنی و عکسهای اونو به دیوار میزنی؟
!مرد: بله این کار به نظرم کار درستی میاد
!!! زن: حالا چرا من بمیرم؟ آمار نشون داده که عمر خانمها از آقایون بیشتره
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد