هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

خداحافظ

 

خداحافظ برای تو چه آسون بود

ولی قلب من از این واژه لرزان بود

خداحافظ برای تو فقط رفتن

برای من ولی این رفتن جان بود

خداحافظ برای تو رهایی داشت

برای من غم تلخ جدایی داشت

خداحافظ طلوع تو غروب من

خداحافظ تو ای عشق عزیز من

 

 

خدایا گر تو درد عاشقی را می کشیدی

تو هم زهر جدایی را به تلخی می چشیدی

اگر چون من به مرگ آرزو ها میرسیدی

پشیمون می شدی از اینکه عشقو آفریدی

نظرات 1 + ارسال نظر
رویا پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ق.ظ http://unname.blogsky.com

سلام
وقتی میبینم خیلی ها مثل من و تو هستن به خودم امید میدم که تنها نیستم
از حدیث دل بیزارم و قصه تلخ خداحافظی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد