هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

جو گیر

بدی من اینه که هیچ اهمیتی برای دیگران قایل نیستم. چون دیگران هم برای من همین کار رو میکنن. از اینکه یکی واسه من بشینه حرف بزنه بدم میاد.مخصوصا اینه حرفاش ۱ شاهی هم نمی ارزه . درست مثل تحلیل این رفقای به ظاهر دانا که از فوتبال فقط اسم همه رو میدونن .

راستی این گزارشگرای تلویزیون وقتی گزارش میکنن ٬ این بازیکن که تو تلویزیون پیداس ٬ همش ۱ سانتی متر بشتر نیست و از کجا میفهمن که طرف کیه؟

فعلا که جام جهانیه ٬ ما را سخت ٬ جو گرفته است ٬ و هیچ مانعی برای پیروزی وجود ندارد. حتی علی دایی !!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
رویا پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:10 ب.ظ http://unname.blogsky.com

سلام
خوبی این مکان اینه که همه ما رو قادر ساخته که همدیگه رو شریک لحظات و احساسمون کنیم به این خاطر خیلی خوشم میاد هر وبلاگی رو که باز میکنم با دقت بخونم و برعکس شما نظر دیگران هم برام خیلی مهمه چه بسا همین نظرات و همدردیها باعث بشه که من هیچوقت احساس تنهایی نکنم
همه مطالبتون رو خوندم واقعا لذت بردم
موفق باشید
در ضمن چه خوب بود که تکراری نظر نمیدادین

یاس پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.rangarang1385.blogsky.com

سلام دوست عزیز
علی دایی کیه با این بازیش نمی دونم چرا بازنشسته نمی شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد