هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

تنهایی خود در هوس معجزه ای

سوار تاکسی که می شم با خودم تکرار می کنم«نترسیم اگر تنها بودیم!»صدای ضبط بلند است!

نترسیم اگر تنها شدیم!ضبط دارد با صدای بلند می خواند:غصه نخور؛فدای سرت!

نترسیم اگه آدمهای بزرگ گردن ما رو گرفتن؛فدای سرت من خیلی تنهام!اگه احمق خواندنمون!گفتی چارش سفره!

اگه جلومون رو گرفتن!نمره ی ۲۰ کلاسو نمی خوام!

مپسندید راهی را که پیروان ان بسیارند!عاشقی با قد رعنا نمی خوام!

عامل حرکت ما خیال ماست؛من تو رو می خوام تو رو می خوام....و وای از روزی که خیالاتمان منفی باشد؛دوست دارم قایق سواری رو ولی....

خیلی وقتا تو گرمای زندگی چیزای بزرگی رو از دست می دی!یکی پرسید اگه آخرش نشه!دل باید اسیر بشه!...حتی این خیال زشتو نمی خوام!

یه بخش این آدم بده یا آدم خوبه که از مردم می سازی بر می گرده به روح و دل خودت و من فکر می کنم.....فکر می کنم این نایب همونه که تبلیغشو دیدم؟

اون عادتی که نابودت می کنه رو باید قربونی کنی!بتول خانم به من می گه یادگاری!

وقتی عشق پیدا می شه عقل آزاد تر می شه!فائقه لاغر شده؟

وقتی چشمت قفل شد زیبایی نمی بینی؛بعد نمی تونی قربانی کنی و بعد خیال بر تو غلبه می کنه!این یه رابطه ی دیالکتیکیه! چرا انقدر رنگ و روی فائقه پریده؟

 فکر می کردم دارم بهش وا بسته می شوم!حالا بگذریم از کسانی که به همین دلیل از زندگی ام حذفشان کردم!

دو روز پیش یکی به من گفت چه قدر مزخرف شدی و من گفتم مزخرفم کردین و او گفت بودی!و من گفتم باشه!

می گویند مزخرف شده ام چون دیگر حوصله و توان شنیدن حرف هایی را ندارم که خودشان به آن ذره ای اعتقاد ندارند!

کاش برای یک بار هم که شده فکر می کردند کسی غیر خودشان هم ممکن است آدم باشد؛فقط ممکن است!

 

پ.ن:۱-من گفتم چشمانم هم دیگر آبرویم را نمی ریزند اما نمی دانم ........ از کجا فهمید!

۲-این باران ......من دوباره به آسمان نگاه کردم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد