هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

خودم ......

همیشه احساساتم اونقدر قوی و غیر قابل چشم پوشی بودن که واقعا نتونستم از عقل و هوشم به خوبی استفاده کنم!
ولی از این بابت اصلا ناراحت نیستم. اونقدر پارامترهایی که برای تعریف یه زندگی خوب وجود داره متنوع و زیاده که من هیچ فکر نمی کنم حرکت کردن در راستای اونچه که خودت هستی، مجزا از اونچه که از لحاظ عقلی درسته، کار اشتباهیه.
من تنها می تونم به اونچه هستم اتکا کنم. سختی و به بیراهه رفتن رو زیاد تجربه کردم ولی در نهایت از جسارت خودم لذت می برم و از اینکه علیرغم همه این مشکلات، هنوز استوار و سرحال، رو پای خودم هستم.
خب، وقتی در خلاف جهت آب شنا کنی، بیشتر لطمه می بینی ولی حتی افسردگیهای کوتاه مدت و بلند مدت هم دیگه در من اثر نداره! میذارم که بیان و بگذرن. مثل همه اونایی که اومدن و زخم زدن و رفتن...


باقی بقایم!

نظرات 1 + ارسال نظر
شکوه پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:38 ب.ظ

این خوبه.
خودت باش و خودت.
به دیگران هم توجه کن تا جایی که بهت ضرر نزنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد