هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

خودم ......

اگر می بینید که مورد سو استفاده قرار می گیرید وقربانی اهداف نامطلوب

دیگران میشوید٬به این دلیل نیست که دنیا پر از شیاد و تبهکار است٬بلکه

به این خاطر است که با اعمال و گفتارتان به دیگران این پیغام را داده اید که:

از من سو استفاده کنید٬من از هر جهت آمادگی آن را دارم...!!!!

 

 پ.ن:به عبارت ساده تر همون از ماست که بر ماست!!گاهی وقتا به نظرم این آمادگیو دارم!!!

پ.ن:یک دوست که خیلی دوستت داشت٬ نه٬تو خیال کن یک دشمن لعنتی دلتنگته!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
بدسکتور یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:04 ق.ظ http://www.badsector.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
می خواستم بدونم آیا برات مقدوره که قالب وبلاگتو
بهم بدی یا نه؟
منتظرتم.
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد