هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

وب گردی ...

ای ایران ای مرز پر گهر ، ای خاکت سرچشمه هنر ، ...

 

خداقسمت کند و امام رضا بطلبد تا شما هم توفیق وب گردی بیابید . ککی که حسین درخشان در تنبان ملت انداخت رشد کرده و اندازه گاوی شده . گذشت آن زمان که خورشید خانم دعا میکرد تا تعداد وبلاگها به هزار  برسد شاید مردم هم حرف وبلاگ نویسها را جدی بگیرند . بیخبر بود که به مدد تصاعد هندسی و اعجاز پرشین بلاگ و بلاگفا کار وبلاگ نویسی آنقدر بگیرد که تعداد وبلاگ نویسان ایرانی از جمعیت ایران بیشترشود .در وبلاگستان چیزی که از همه چیز بیشتر بیانگر آینده روشن ماست نظرات وبلاگها است . جناب راشد در تاریخ جمعه 29 مهر 84 در وبلاگی چنین نظر داده اند سلام. زیبا بود.موفق باشی . در وهله اول به نظر می آید که مطلبی که ایشان چنین از آن محضوض شده اند شعربوده یا نوشته ایی عمیق درباره عشق .  خوشحال خواهید شد اگر بفهمید این مطلب زیبا مطلب قاعدگی بوده که توسط یکی از اندیشمندان این روزها وبلاگ نویس نوشته شده. آقا فرشید که وبلاگش  کولاک کرده از نظردهنده های حرفه این روزهای وبلاگهای بلاگفا هستند .  خدا باید مدد کند که به وبلاگی بروید که نویسنده آن دختر باشد و آقا فرشید نظر اول را  چنین نداده باشند . نظرات همه پر مغز با دریایی از فکر و سواد مستتر در هر خط آن . یک نظر با هزار بار کپی پیست شدن  :

  سلام چطور متوری؟ خوفی ؟ کی فت کوکه ؟ نماز روزت قبول باشه! بابا ایول !
بابا دمت گرم ! چى ساختی وبلاگ رو ! بابا قالب ! بابا مـــطـــلــــب
ببین وقت کردی یک سری به من بزن قولت می دم یه چیزایی در مورد خودت گیرت بیاد

 

اگر در دوازده کلمه سطر اول سه غلط املایی هست به حساب علم بیکران آقا فرشید بگذارید . اگر فکر کرده اید که جمله خطاب به خانمها :  یه چیزایی در مورد خودت گیرت بیاد را از باب غلو فرموده اند استغفار کنید . آشنایی با دستگاه تناسلی زن جدیدترین مطلب ایشان است . مطالب پربار قبلی ایشان را هم از دست ندهید . ، روشهای خودارضایی در خانمها ،  استفاده از مواد لیز کننده ، اصلاح موهای بدن  و گل سر سبد تقریرات ایشان شاهکاری با اسم مبارک استمنا چیست ؟ اینها مشتی است از خروارخروار علوم آقا فرشید . دکتر جوان با وبلاگشان جهان علم را به لرزه انداخته اند . اعجوبه ایست این فرشید خان . اگر در ابراز عشق و علاقه به معشوقه یا نامزد دچار مشکل شده اید  غصه نخورید . کلید حل معما در دست ایشان است . برای برخی یکی از خوشایند ترین کارها فرو کردن انگشت داخل بدن کسی است که خیلی او را دوست دارد . اگر مرد هستید و مثلا در یک مجلس ،مثلا به فرض مجلس خواستگاری ، قصد ابراز علاقه و مراتب جان نثاری نسبت به پدر یا برادر عروس را دارید  نگران نباشید . روایت دوم ایشان نقطه جی در مردان حلال مشکلات شماست . گنبدی کوچک به اسم پروستات  به یاد داشته باشید هنگام مهرورزیدن به پدر عروس توصیه های آقای دکتر را فرموش نکرده باشید . فرموده اند بیاد داشته باشید که رعایت نکات بهداشتی مثل شستن دستها با مواد  ضدعفونی کننده و به دست کردن دستکش را فراموش نکنید که اوجب واجبات می باشند  . پس از این کشف کاروانهای شادی در سطح شهر قزوین به راه افتاده اند .

 باید خدا را سپاس گفت که اگر در هر رشته علمی محتاج خارجیان و مجبور به واردات دانش به جای تولید آن هستیم در زمینه تربیت به خودکفایی رسیدیم . باید به پسرهای ایرانی آفرین گفت که بعد از یکشب نشستن در مکتب مولتی ویژن یک تا سه ، در فردا   دانشمند و متخصص زنان از رختخواب خارج میشوند . علاقه برادران ما در دنیای مجازی نسبت به آگاه کردن نسوان بسیار قابل ستایش است . کاری به حقوق اجتماعی وموقعیت مساوی نداشته باشید . عمو زنجیر باف برای شما ژل مرطوب کننده و لیز کننده سیلیکونی آورده است . از آقا فرشید باید متشکر بود که خود را وقف کرده . نگران نباشید ، مثل کمربندهای لاغری که در تمام مکانها قابل استفاده هستند روشهای آقافرشید محدودیت زمانی و مکانی ندارد . خواب باشید یا بیدار ، در عقد کنان و در حال ساییدن قتد باشید یا در عزا مشغول دفن میت . در خانه و در حال غذا پختن هستید یا در بازار و مشغول سبزی خریدن ، هرکجا که هستید نیازهای اورژانسی شما را برطرف میکند . نگران پولش هم نباشید . کشفیات دکتر جان فاقد کپی رایت و استفاده برای عموم آزاد است ،‌ میباشد . فرشید جان سایه ات مستدام . جامعه ما تشنه تحقیقات شما است تا مشکلات وطن به طورکامل از بین برود . به کسی نخواهم گفت که نوشته هایت را قبلا در وبلاگها و سایتهای دیگر  دیده ام. خودت ننوشته باشی زحمت کپی و پیست کردنش را که کشیدی  . مطلب که من و تو ندارد . ما کاشتیم دیگران خوردند . دیگران بکارند ما بخوریم .

نظرات 1 + ارسال نظر
مجید یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:00 ق.ظ http://www.myimages.blogfa.com

سلام
بهتره بگی
دیگران کاشتند ما خوردیم ما به کاه ریدیم دیگران خوردند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد