هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

کویر تنهایی ...

رود زندگانیم همچنان جاریست
گاه مرا از کنار بیشه ای سبز عبور می دهد
وگاه از ارتفاع صخره ای به زیر می کشاند
اینک اما تنها
در کویری خشک
ذره ذره در حال تبخیرم .
اما ناامید نیستم
می دانم روزی دیگر در جایی دیگر
خواهم بارید

آری من باران خواهم شد .

نظرات 1 + ارسال نظر
شاپرک دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:09 ب.ظ

توی آینه خودتو ببین چه زود زود توی جوونی غصه اومد سراغت پیرت کنه
نذار که تو اوج جوونی غبار غم بشکنه دلت و پیر و زمین گیرت کنه
آخه دل من دل ساده من تا کی می خوای خیره بمونی به عکس روی دیوار
آخه دل من دل دیوونه من دیدی اونم تنهات گذاشت بعد یه عمر آزگار
دیدی اونم رفت اونم تنهات گذاشت رفت
تو موندی وبی کسی و یه عمر خاطره هاش
دیگه نمی یاد دیگه پیشت نمیاد از اون چی موند برات به جز یه قاب عکس روی دیوار
آخه دل من.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد