هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

جواب به یک کامنت

رها جان

از اینه منو قابل دونستی و خوندی و بعد هم بر خلاف بقیه یه کمی لطف کردی و نظر دادی خیلی خیلی متشکرم .

چون میدونم که حداقل یه نفر این چیزا رو خونده !!!

بعد هم اینکه اینا داستان کامل نیست ٬ داستانک هستش که نتیجه اخلاقی اون بیشتره .

امدوارم از اونا لذت ببری ٬ بازم به من سر بزن .

موفق باشی

مراقب خودت باش

نظرات 2 + ارسال نظر
نیسا دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:40 ق.ظ http://toopmobil.blogfa.com

سلام امیر جان عزیزم لینک وبت در وبلاگم قرار گرفت من به شخصه عنوانش رو خودم انتخاب کردم اگه خوب نبود بگو تا عوضش کنم

باران دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:12 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد