هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

من ...

 بعد از مرگم به گورم بیا مبادا از گورستان خلوت وحشت کنی ٬  زیرا در انجا قلب ارام خفته

مبادا اشک بریزی زیزا چشمان من همرا با تو اشک خواهد ریخت

هرگاه شمعی را در حال سوختن دیدی مرابه یاد بیاور

 هرگاه ترانه غم انگیزی شنیدی انرا به یاد من زمزمه کن

زیرا هرجا که باشی به یاد تو خواهم بود.

نظرات 1 + ارسال نظر
شاپرک جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:01 ق.ظ

گفتی که یادم را بسپار به گورستان فراموشی ها
ولی نگفتی چگونه فراموش کنم آن گورستان را

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد