هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

جواب به یک دوست ...

دوست عزیز

من خیلی خیلی خودمو با شرایط وفق دادم ٬ وگرنه تا الان اینجا نبودم .

در ضمن نشستن بالای گود و گفتن لنگش کن راحته . ( یه کم شاد باش )

و یک چیز دیگه اینکه جواب دادن به دبگران باید ارزشش رو داشته باشه . جواب دادن به ( موفق باشی ) ( بلاگ خوبی داری ) ( به ما هم سر بزن ) ارزش نداره . !!!! اینو برای کسانی نوشتم که اینطوری نظر میدن .

دوست عزیز حرفای تو یه طور عجیبی واسه من آشناس !! یکی دیگه هم همین حرفها رو بهم میگفت . زندگی واسه انسانها تکرار میشه !

نظرات 1 + ارسال نظر
شاپرک سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:20 ق.ظ

خوب ممنون
بالاخره خیالمون راحت شد که شما همه نظرات رو می خونید.
حالا نمی دونم چطور می گی حرفام آشناس. فکر نمی کنم منو یشناسی. به هر حال شناختن یا نشناختن خیلی فرق نداره. مهم اینه که طوری زندگی کرد که بی فایده نبود و شرمنده نشیم. به هر حال امیدوارم موفق و خوشبخت باشی.
در ضمن آگر حرفای من شبیه حرفای یه نفر دیگه س حتما یه چیزی هست و حتما حقیقته. البته نمی دونم منظورتون چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد