هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

من ....

چون آمدنم به من نبد روز نخست

این رفتن بی مراد عزمیست درست ؟

برخیز و میان ببند ای ساقی چست

که اندوه جهان به می فرو خاهم شست

نظرات 1 + ارسال نظر
توپولی پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:53 ق.ظ http://topoli6612.blogsky.com

دیدم چند روزیه نیومدم اینجا این طوری شدم که اومدم سری بزنم ولی کاش نمیومدم.
خواستم نظر ندم و آروم رد شم ... دیدم نمیشه.
جریان پست قبلیت چیه؟
خیلی بی انصافی... متاسفانه خیلی از خیلی بیشتر.
نمی دونم چی بگم واقعا
حالم گرفته شده
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد