هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

جوابیه !

چی شده که یه دفعه من بی انصاف شدم؟

در چه موردی؟

البته حقیقت نلخه !!!!!!

آینه آن روز که گیری به دست

خود شکن آن روز نشو خود پرست

 

نظرات 1 + ارسال نظر
توپولی شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:13 ق.ظ http://topoli6612.blogsky.com

حقیقت...بله حقیقت
نه اون حرفهایی که از روزی بی انصافی نوشته بودی.
خودت یه لحظه با خودت فکر کن...نتیجش هم به هیچ کس نگو اینجا هم ننویس. یه لحظه بدون نفرتی که شاید داشته باشی فکر کن ببین انصافا چند درصد اون چیزا درست بوده...
پست ۱۰ آذرت قشنگه...

~~*~~

یادت باشد حرفی نزنی که به کسی بر بخورد
نگاهی نکنی که دل کسی بلرزد
>>خطی ننویسی که آزار دهد کسی را<<

~~*~~

حالا که آزار داد... آزارش و با گفتن حقیقت تلخه بیشتر نکن...


فقط تنها چیزی که دل آدم و خوش میکنه این جمله هست

~~> این نیز بگذرد...! <~~

بله میگذره...خوشبختانه آدم فراموش کاره... ولی...
.
.
.
.
.
تو چه میکنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد