هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

جوابیه !

من همه دار و ندارم

همه گلهای بهارم

دل پاک و بی قرارم

همه را

          همه را

به نگاه چشم زیبای تو میبخشم یار

--------------------------------------

واسه دوست عزیزی که نوشته بود (تو چه میکنی؟)  ...

برای همه همین چیزی که بالا دیدی رو کردم . ولی همه گذاشتن و رفتن .

اگه الان کسی رو ندارم ٬ واسه اینه که زیادی خوب بودم ٬ خودم نمیگم ٬ بقیه گفتن .

-------------------------------------

یه بزرگی ! میگه : اگه تا ارنج دستت رو توی عسل کنی تا تهش رو میخوره آخرش یه گازم میگیره !!!

-------------------------------------

انسانها لیاقت همون کسانی رو دارن که باهاشون دوستن و زندگی میکنن !

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شاپرک شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:42 ب.ظ

چقدر قشنگ می نویسی
یه جوری جواب میدی که آدم گیج می شه و می ره تو فکر
به نظر می رسه تو زندگیت خیلی خوب بودی اما به هر حال

باران شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:17 ب.ظ http://delvapasiii.blogsky.com

یک زمان
در یک مکان
با مرگ٬ میعاد خواهم داشت
کاش
آن زمان و آن مکان
اینجا و اکنون بود....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد