هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

بدون شرح !

 

Crashing

magnify
نظرات 5 + ارسال نظر
توپولی چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:11 ب.ظ http://topoli6612.blogsky.com

بازم سلام!
من عکس و نتونستم ببینم وقتی هم راست کلیک کردم که show picture و بزنم پیغامی اومد که .:. دیگه قرار نشد شیطونی کنی!!!! .:.
من شیطونی نمی خواستم بکنم!! من خواستم عکس و ببینم! به هر حال!!!
این جوری شد خلاصه!
و اما جوابیه!
جوابت قانعم کرد! یعنی این طور که گفتی اگه من جات بودم شاید بدتر و شدید تر هم راجب دختر ها مینوشتم... فکر کن دقیقا دختر ها هم یه حس این طوری نسبت به پسر ها دارن. از اونجایی که مشت نمونه خرواره نه دخترها به پسرها اعتماد دارن و نه پسرها به دخترها! حالا باید چی کار کرد معلوم نیست....!
بیشتر از این بحث جایز نیست!
اینم متن زیبا ترین آهنگ از بهترین خواننده روی کره زمین

~~*~~
Funny how the years,
They just pass us by
Seems like yesterday,
You were in my life
You always wanted to start a family
I was way too young,
I was runnin' free

If you could only see me now,
You'd realise
I'm not the boy who made you cry
You gave yourself,
I didn't see it
You died in me,
I should have saved you
Wish you were here with me

I thought i knew it all,
How stupid could i be
I think of what i had,
And it makes me weep

Sometimes,
You hurt the ones who love you most
And sometimes,
You hold the ones who leave you lost
And sometimes
You learn, but it's too late
It's too late

~~*~~

کم بی ارتباط نیست!
موفق باشی

شاپرک پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:59 ق.ظ

خوب من هم نتونستم عکس رو ببینم ولی وقتی روی اون ضربدر × کلیک کردم عکس باز شد

شاپرک پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:01 ق.ظ

راستی چرا این موزیک صفحه ات نمی خونه ؟ آخه خیلی قشنگ بود

باران پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ب.ظ http://delvapasiii.blogsky.com

راستی امیری٬ روز دانشجو مبارکت باد گل گلا....

باران یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:11 ب.ظ http://delvapasiii.blogsky.com

چراغ کومه ام خاموشه امشب
دل دیوانه ام در جوشه امشب
صدای پائی از کویی نیامد
خدایای در کدام آغوشه امشب
.
.
دلم تنگه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد