هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

زندگی هندسی

در زندگی هندسی خود به آخر خط رسیده‌ام. منحی عشق هنوز پایین است. و آیا برای یک زندگی طولانی دوباره این عمر برباد رفته‌ام را محاسبه کنم؟ آه چقدر در نوسان است تپش قلبم! گاهی به صفر می‌رسد این صاحب مرده و گاهی به توان چند عدد دو رقمی ضربانش شدیدتر می‌شود!

نظرات 1 + ارسال نظر
شاپرک چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ق.ظ

با اینکه از ریاضی سر در نمی آرم ولی تشبیه با مزه ای بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد