هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

بگذار گریه کنم ...

بگذار گریه کنم نه برای تو برای عشق که مرده است

بگذار گریه کنم نه برای تو برای صداقت که کمرنگ شده است

بگذار گریه کنم نه برای تو برای آرزوها که از بین رفته اند

بگذار گریه کنم نه برای تو برای غم ها که یکنواخت شده اند

بگذار گریه کنم نه برای تو برای محبت ها که خاموش شده اند

بگذار گریه کنم ...

*************

دلم گرفته .

۶ روزه که مامان رفته مسافرت .

خیلی تنهام .

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شاپرک پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:10 ب.ظ

گریه نکن که اشکات بدجور خرابم می کنه
یا
گریه کن گریه قشنگه
یا
شانه هایت را برای گریه کردن دوست دارم دوست دارم
به هر حال گریه بعضی وقتا خوبه چون بعدش دل آدم وا می شه

باران پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 08:42 ب.ظ

الهی من بمیرم برات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد