هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

کلاس رقص ...

1.      برپا.. خانوم ها رقص..اقایون دست - بچه ها ساکت باشین، خانم معلم اومد...
.-
برجا... بچه ها همه حاضرن؟
-
بعله...
-
خانم اجازه... فاطی جون غایبن...
-
چرا؟
-
خانم اجازه، رفتن جشن...
-
خانم اجازه... حجت جون هم غایبن...
-
اون دیگه چرا؟!
-
خانم اجازه، فاطی جون رو بردن جشن...
-
خب دیگه بسه بچه ها، به درس امروز برسیم... همتون برین روی میزهاتون وایستین... سریعتر...خب... آقایون دست ، خانوما رقص... حالا برعکس...
پس چرا هیچ کس انجام نمی ده؟!!
-
خانم اجازه، اگه ما رقص بلد بودیم که نمی یومدیم کلاس رقص...
-
وای ببخشید بچه ها، من با کلاس بعدی که تافل درس می دم اشتباه کردم... از رو میزا بیاین پایین... خوب گوش کنید...

2.      درس اول
آقایون دست...
درس دوم
خانوما انگار سوزن رفته باشه تو پاشون، یه ذرّه عشوه ش رو بیشتر کنن

3.      درس سوم
حالا خانوما دست

4.      درس چهارم
آقایون انگار می خوان با باسنشون در ماشین رو ببندن، یه ذرّه عشوه ش رو بیشتر کنن

آقا اسم شما چی بود؟
-
مصطفی...
-
شما اولین جلسته که می یای کلاس؟
-
بله خانم...
-
عزیزم برای دفعه بعد حتما اون سیبیلات رو بزن...
-
برای چی خانم؟
-
آخه با این سیبیلا که نمی تونی عشوه ش رو بیشتر کنی...
-
خانم عشوه ش با ما، درستش می کنیم...
-
پس حداقل لباس استرچ دیگه نپوش...
-
چشم خانم سیبیلامون رو می زنیم...

دوباره درس چهارم
آقایون انگار می خوان با باسنشون در ماشین رو ببندن، یه ذرّه عشوه ش رو بیشتر کنن

-
خانم اجازه...
-
بله...
-
به نظر من مرد نباید برقصه...
-
پس چرا شما اومدی کلاس رقص؟!!!!
-
خانم اجازه، اومدم ببینم خانوما چه جوری زیر زمین رقص یاد می گیرن...
-
خب فهمیدی؟؟
-
نه خانم، آدم با 2- 3 جلسه که چیزی نمی فهمه...

دوباره درس چهارم
نه...نه...نه...

5.      درس پنجم
و حالا قرش بده...
اگر عشوه ش رو یه کم بیشتر کنید کل رقص ایرانی همینه...
حالا دو به دو با هم وایستین... هر آقا با یه آقا، هر خانم با یه خانم...

-         خانم زشته، مردم حرف در می یارن...
-
مردم رو ولش کن، شما دیگه یواش یواش عادت کنید... یه نفری که نمی شه تانگو رقصید...
-
خانم عمرا ما اینجوری نمی رقصیم...
عیبی نداره، تانگو رو حذف می کنیم...
-
خانم اجازه... یعنی تو امتحان هم ازش سؤال نمی یاد؟
-
نه جانم... امتحان در چهارچوب کتابه...

نظرات 3 + ارسال نظر
شاپرک پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:29 ق.ظ

می گم این کلاس رقص کجاست؟
من قسمت دست زدنشو خیلی دوست دارم

بارون پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:21 ق.ظ http://http:/

سلام... خوبی؟!!!... خوب خوبی؟!!!!... خوب خوب خوبی؟!!!!.....

خودش چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:06 ب.ظ http://hdsa.blogfa.com

بجا خانوم باید مینوشتی ممد خردادیان
عین حرفااونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد