هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

شعر هفته !!!

اینم ۲ رباعی از یه دوست با حفظ کوپی رایت !!!!

حالا که یقین است زنم خواهی شد

مانند لباس بر تنم خواهی شد

سر بسته بگویمت که ایمان دارم

یک روز وبال گردنم خواهی شد

--------

بشکوه تر از آنکه ترا زن خوانم

زیباتر از آنکه وصله تن خوانم

آنقدر فرشته ای که... اصلا بنویس:

باید که تو را وبال گردن خوانم

برگرفته از بلاگ توت ترانه تمشک

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:42 ب.ظ http://shekoohi.blogsky.com

سلام
وبلاگ کامپیوتر در نظر دارد به منظور بالا بردن آمار بازدید وبلاگتان از شما دوست عزیز در خواست کند که لینک این وبلاگ رو در لینکستان سایتتان با نام (راز ورمز کامپیوتر( قرار داده و به ما اطلاع دهید تا ما هم به این حرکت شما جواب قاطعانه که همان گذاشتن لینکتان در وبلاگی با آمار بازدید ۳۰۰تا ۴۰۰ بازدید کننده در روز است را می دهیم
با تشکر
مدیریت وبلاگ کامپیوتر

شاپرک پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:41 ق.ظ

خیلی هم خواسته باشه کسی زن بگیره

باران پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:47 ب.ظ

آره همین رو بگو... اصلاْ کی میاد بگیرتتون!!!....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد