هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

برای دوست کوچولوی من ...

روزهای قدیمی قرار هایمان ، همیشه

یک شعر روی شاخشان بود !

تو می شدی شیرین و ... فرهاد !

هم شیرینِ من و هم فرهاد ِ من ...

فرهاد ِ شیرینِ  این تنها ...

روز های قدیمی قرار هایمان ؛

روزهای برفی زمستان بود و

                            همیشه با دیدن پرنده هایی که زیر سقف ایوان

                               کنار هم می نشستند

                                                           و بالهایشان را به هم می دادند ! ،

                                                      سر ذوق می آمدیم و ... تو می خواندی و من هم می خواندم

دستت عجب خیال خوبی بود!

وقتی نوازش می کردی ، موهای شاعرت را !

وقتی با همان لبخند ملیح کودکانه ات ...

" عشق ،  گذشتن از مرز وجوده                      مرگ ، آغار راه قصه بوده "

مرگ ... آغاز راه نبود

پایانش بود ... آن هم به دست تو

مگر تقصیر پرنده های بی پناه بود - مرگ ِ تو -

که از روی حرص ، با سنگ از زیر ایوان فراری شان می دهم ؟!

من دیوانه شدم ، یا تو ... که اینطور راه را آغاز کردی و ... من را هم قاتل !

قول می دهم دیگر هیچ وقت پرنده های خاطراتِ مشترکمان را به قتل نرسانم !

زیر سقف ایوانمان پناهشان خواهم داد و

جای تو یک عالم دانه می پاشم برایشان و ...

وقتی سرگرم شوند خواهم خواند ... :

 

-  یاورِ همیشه مؤمن           تو برو سفر سلامت ......... !!!  -

نظرات 4 + ارسال نظر
باران چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 04:47 ب.ظ


شاپرک پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 ق.ظ

قشنگه

شاپرک پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ق.ظ

خوشا به حال دوست کوچچولوت

شاید دوست کوچولوی تو جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:47 ب.ظ

واقعا خوش به حالم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد