هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

خیانت ...

خیانت

تنها شب را با دیگری خفتن نیست

خیانت می تواند دروغ

دوست داشتن

باشد.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
شیما دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:39 ق.ظ

راستی فک کردی همه دخترا اینطوری هستن ؟

باران دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ق.ظ

!!!!

مرتضی دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:21 ب.ظ

من که با نظر شما موافقم
همه دخترا مثل هم هستن
موفق باشی ....

نازی دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:24 ب.ظ

خیلی بی انصافی .
این شما پسرا هستین که مارو مجبور به این کارا میکنین .

امیر چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:01 ق.ظ http://sabzineh.blogsky.com

منم اسمم امیره .
از آشنایی با شما خوشبختم .
مطالب جالبی داری .
راستی یادم رفت بگم که همش هم درسته
اصلا کارت درسته !!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد