هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

آلبوم حمید عسکری ( کما )

تلافی         جدید 

 

  1. قسمت( کیفیت 64 )                    (برای دوست کوچولوی من )
  2. دلم گرفته ( کیفیت 64 )                 
  3. بارون ( کیفیت 64 )                       
  4. خاطره  ( کیفیت 64 )                      
  5. سنگ غرور ( کیفیت 64 )               
  6.  طعمه ( کیفیت 64 )                         (برای دوست کوچولوی من )
  7. باورم  ( کیفیت 64 )                      

 

نظرات 1 + ارسال نظر
بارون سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ب.ظ http://delvapasiii.blogsky.com

امیر... مگه نگفتی می خوام یه چیزه جدید بنویسم٬ بیا بخون.... ؟!!!
پس کو؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد