هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

عشق ... !!!

۱-عشق ازدیدگاه حاج آقا:

استغفرا...باز از این حرف های بی ناموسی زدی!

جمله عاشقانه:

خداوند همه جوان ها را به راه راست هدایت کند.

۲-عشق از دیدگاه  دختر حاج آقا:

آه،میشه بدون اینکه بابام بفهمه،عاشق بشم؟

جمله عاشقانه:ندارد. 

۳-عشق ازدیدگاه بقال سر کوچه:

والا دوره ما عشق،مشغ،نبود.ننمون رفت،این سکینه خانوم رو واسمون گرفت.

جمله عاشقانه:

 سکینه،شام چی داریم؟

۴-عشق ازدیدگاه اصغرکاردی (در زندان):

مرامتو عشقه....عشقی.

جمله عاشقانه:

 چاقو خوردتیم....لوتی.

۵-عشق ازدیدگاه یه دخترمدیوم کلاس و کمی بی غم:

آه عزیزم کاش الان پیشم بودی و سرمو می ذاشتم رو شونه هات.دلم برات تنگ شده.

 جمله عاشقانه:

 دوستت دارم عزیزم.

۶-عشق ازدیدگاه مادر بزرگم:

از این حرفای بد نزن.این دختر اقدس خانوم بد نیست.دختر با کمالاتیه.تحصیل کرده هم هست.

جمله عاشقانه:

پاشو بریم خواستگاری.

۷-عشق ازدیدگاه .......خودتون می دونید.

عزیزم،تو که عاشقمی چرا هزینه عمل دماغم رو نمیدی؟

جمله عاشقانه:

عزیزم برام پژو میخری؟راستی دوستت دارم. 

۸-عشق از دیدگاه کسی که بار اولشه عاشق می شه:

عزیزم بدون تو حتی یه لحظه هم نمی تونم زندگی کنم.

جمله عاشقانه:

عزیزم فدات شم خیلی دوستت دارم.

 ۹-عشق از دیدگاه کسی که بار اولش نیست عاشق می شه:

عزیزم باور کن شب ها به یاد تو پای برهنه می خوابم.

جمله عاشقانه:

عزیزم دیرم شده باید برم.

۱۰-عشق از دیدگاه بعضی ها:

آه خدایا یعنی می شه بیاد خواستگاریم؟

جمله عاشقانه:

یا شابدالعظیم 1000 تومن نذرت اگه بیاد خواستگاریم.

۱۱-عشق از دیدگاه ارازل و اوباش:

برو بابا دلت خوشه!عشق مشخ سیخی چند؟

جمله عاشقانه:

خانم بیا بالا خوش می گذره.  

 ۱۲-عشق از دیدگاه بابا ها:

آخه عشق واست نون و آب میشه؟بگو پدرش چی کارست؟

جمله عاشقانه:

برو دختر حاج آقا رو بگیر.

۱۳-عشق از دیدگاه مادر ها:

وا.مگه تو امسال کنکور نداری؟مگه تو امسال فلان نداری؟عشق باشه واسه بعد.

جمله عاشقانه:

 باشه واسه بعد......

۱۴-عشق از دیدگاه کسی که درعشق شکست خورده:

عشق یعنی کشک.

جمله عاشقانه:برو کشکتو بساب.   

عشق از نظر شما چیه؟

*** به نظر من؟ دیگه از مد افتاده

نظرات 2 + ارسال نظر
شاپرک چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 ق.ظ

عشق قشنگه اگه حقیقی باشه ولی اگه عشق واقعی نباشه خیلی زود یا دیر از بین می ره می شه کشک در ضمن با نظر شما موافق نیستم عشق اصلا هم از مد نیفتاده

بارون چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:51 ب.ظ http://delvapasiii.blogsky.com

ااا.. امیر... اینو که قبلاْ گذاشته بودی....
تکراری بود....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد