هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

مهیار

تاریخ : ۱۳۸۶/۰۱/۰۷
نام خواننده : مهیار
شاخه :
کشور : ایران
 

لیست آهنگ ها

1. بارون  - [128KB] - [24KB]

 

2. یخ  - [128KB] - [24KB]

 

3. دار و ندار  - [128KB] - [24KB]

 

4. نفرین  - [128KB] - [24KB]

 

5. حیف  - [128KB] - [24KB]

 

6. دوسم نداره  - [128KB] - [24KB]

 

7. بارون (ویرایش قبل)  - [128KB] - [24KB]

 

8. واویلا  - [128KB] - [24KB]

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
کامیرا چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ب.ظ http://bandarabbascity.blogsky.com

سلام. وبلاگ خوبی دارید در واقع هر چیزی توش پیدا میشه. شست داستان زندگی و بازی با اعداد خیلی قشنگ بود.

بارووون شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ب.ظ

سلااااام..... خوبی؟!!!....
من برگشتم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد