هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

برای دوست کوچولوی من ...

زندگی را لحظه ها پر میکنند لحظه های خوش همیشه زنده اند
با تو هستم لحظه ها را میچشم
عشق من امشب تو را سر میکشم

ازت میخوام که امشب کنار من بمونی
بر اون زخم دل من مثل مرهم بمونی
ببوسم پیکرت را در آغوشم بگیری
شبی مست و خرابم تا کام دل بگیری
لب گرم تو تن نرم تو منو کرده دیوونه
به موهات قسم به چشمات قسم
فقط  لحظه هاست که میمونه
شب است و شام و عشق و آشنایی
شراب و شمع چه شور و چه حالی
تمنای نگاهت یه شعر عارفانه است
شرابی کهنه هستی که مستیش جودانه است
یه لحظه با تو بودن تولدی دوباره ست
پرستش تو هر دم برای من بهانه ست
لب نرم تو تن گرم تو منو کرده دیوونه
به موهات قسم به چشمات قسم
فقط  لحظه هاست که میمونه

نظرات 11 + ارسال نظر
someone جمعه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:56 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

فقط لحظه ها می مونه ...
و چه دردناک باید این لحظه ها را به نظاره نشست .....
ـــــــــــــــــــــــــ
موفق باشی

باروووون شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:54 ب.ظ

شعره که خیلی باحاله...

شاپرک یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ق.ظ

این ترانه هست؟ از کی؟ به نظرم وزنش زیاد جالب نبود.

رادمهر سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام میبخشید خواننده آهنگ لب نرم تو تن گرم تو کیه؟
بی زحمت اسم خواننده رو برام بفرستید
خیلی حیاتیه

سارا یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ق.ظ

سلام.
من خیلی دنبال اسم این خواننده رو به من بگید
ممنون میشم

shamim دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:35 ب.ظ

می تونم ازتون درخواست کنم نام خواننده این اثر زیبارا برای من بفرستید؟ممنون می شم

محمد جمعه 6 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام
این آهنگ رو ۷ سال ژیش رو کاست داشتم و گم کردم
قسمت میدم آهنگش رو داری بفرستی به میلم
خواهش می کنم منتظرم

سلام دوست عزیز
نام اهنگ لحظه ها و خواننده هم فرامرز پارسی هست.
متاسفانه سرعت من پایین هست و نمینوانم برای شما میل کنم.
یک جستجو در گوگل . البته خودم هم دانلود کردم ولی به سختی پیدا کردم.
موفق باشی

mostafa سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام خیلی حال کردم اگه میشه اسم آلبوم لین آخنگ به من بدین

حسن سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ

دمت گرم
اسم آلبوم چیه از چه سایتی دانلود کردی؟

salda شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام من 8 ساله دنبال ترانه این شعرم چون فوق العاده زیباست آرزومه 1 بار دیگه بشنومش اگه امکان داره برام بفرست مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی

SOganD شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:11 ب.ظ

سلام امیر خان خسته نباشید
من الان خیلی وقته دنبال این اهنگم اگه میشه واسم ایمیل کنید خواهشا خیلی دوسش دارم پیشاپیش مرسییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد