هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

حامد وهابی...

اگه بمیری دل من تنگ نمیشه

                  همون دلی که میگفتی هیچ وقت از سنگ نمیشه

گلایه (کیفیت۱۲۸) (کیفیت۱۶)

نظرات 3 + ارسال نظر
فریما سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:52 ب.ظ http://www.melancholia.blogfa.com/

دوباره شب، دوباره من، دوباره رد پای تو و دل و دشت خاطره دوباره مبتلای تو دوباره ای عزیز خوب، نگاه مهربان تو و اشک شادی و دلی که می تپد برای تو دوباره شانه های من و هُرم دست های تو دوباره هق هق من و دوباره سایه های تو دوباره اشک شوق من و یک حضور تا ابد من و نگاه آبیت و قلب با وفای تو... دوباره شب، دوباره من و یک غم همیشگی سکوت و اشک حسرت و غروب آشنای تو

راضیه سه‌شنبه 3 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ب.ظ

حرف دل ما رو میزنی!!

اسمانه چهارشنبه 4 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ب.ظ http://assemaneh64.blogfa.com/

دارم آهنگ و دانلود می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد