هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

جمعه...

خیلی دلم گرقته .

درست مثل وقتایی که دبستان میرفتم و وسطای پاییز بود .

این وقتا که میشد یه حالی بودم . دلم شور میزد . میدونستم که تکلیفهای مدرسه رو انجام ندادم ولی حوصله انجام دادنشون رو هم نداشتم .

هوا سرد نبود ولی یه جورایی مورمورم میشد . نوک انگشتام یخ میکرد . دلم میخواست برم حموم یه اب داغ بریزم رو خودم تا گرم بشم ولی حوصله اون رو هم نداشتم .

الان ۱۸ سال از اون وقتا میگذره و  هم همین جوری شدم . هیچ کاری ندارم که انجام بدم . و میدونم که فردا چقدر کار دارم . ازاین بیشتر دل شوره میگیرم .

امروز چقدر به یاد ( م ) افتادم . وقتیکه بود این وقتا بهم زنگ میزد . میدونستم که فردا میبینمش . ولی وقتی قطع میکرد دلم دوباره تنگ میشد . الان ۲ساله رفته و کسی نیست که بهم زنگ بزنه . ارزو دارم اینقدر خوش باشه که هیچ وقت به یاد من نیفته .

روزگار ما رو جدا کرد یه غروب توی جوونی ... 

نظرات 3 + ارسال نظر
سایه روشن جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:18 ب.ظ http://angoolaii.persianblog.ir

چه جالب امیر و م ...منم یکی رو دوست داشتم اسمش امیر بود !!!!بیشتر اوقات چمعه ها دلگیره ..البته الان که به لطف سریالها سر هم نمی شه خاروند!!ً
راستی ..بعد یه دوران سکوت بالاخره به روز کردم ....منتظرتم

سعیده یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ب.ظ http://kaktoos55.blogsky.com/

جمعه از ابر سیاه خون می چکه
......

مینا یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ب.ظ

چی بخوام از تو که با من فاصلت هزار تا کوهه
نمی دونی که تو قلبم غم تو چه پرشکوهه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد