هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

بهنام صفوی

هی با توام که بی خبر
دلو سپردی به سفر
منو گذاشتی با دلم
بی یه نشونی در به در
من با توام رفتی کجا
آهای غریبه آشنا
چه ساده از من بریدی
بستی دلو به جاده ها

خسته شدم از این به بعد
اسمتو من نمیبرم
میخوای بیا میخوای نیا
نازتو من نمیخرم
خسته شدم از این به بعد
اسمتو من نمیبرم
میخوای بیا میخوای نیا
نازتو من نمیخرم
نازتو من نمیخرم

انگار نه انگار که یه روز
خاطره هامون یکی بود
قول و قرارمون یکی
حال و هوامون یکی بود
هنوز گلای خشک تو
رو تاقچه ی اتاقمه
عطر حضور تو
ولی تو لحظه های من کمه
تو نیستی و صدات هنوز
مرهم زخمای منه
ترانه ی نگاه تو
مونس شبهای منه

خسته شدم از این به بعد
اسمتو من نمیبرم
میخوای بیا میخوای نیا
نازتو من نمیخرم
خسته شدم از این به بعد
اسمتو من نمیبرم
میخوای بیا میخوای نیا
نازتو من نمیخرم

انگار نه انگار که یه روز
خاطره هامون یکی بود
قول و قرارمون یکی
حال و هوامون یکی بود
هنوز گلای خشک تو
رو تاقچه ی اتاقمه
عطر حضور تو
ولی تو لحظه های من کمه
تو نیستی و صدات هنوز
مرهم زخمای منه
ترانه ی نگاه تو
مونس شبهای منه

خسته شدم از این به بعد
اسمتو من نمیبرم
میخوای بیا میخوای نیا
نازتو من نمیخرم
خسته شدم از این به بعد
اسمتو من نمیبرم
میخوای بیا میخوای نیا
نازتو من نمیخرم
نازتو من نمیخرم

 

Khaste Shodam

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سایه روشن سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://angoolaii.persianblog.ir

جدا!!! می گم اگه صدات بهش می رسه بلند تر بگو شاید طرف مقابل منم شنید!!!

سایه روشن سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:24 ق.ظ http://angoolaii.persianblog.ir

راستی به روزم ...بیا پیشم

مجید چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ب.ظ http://xarposht.blogfa.com

سلام به امیر خان عزیز
مرسی از اینکه به کومه بیچارگی من سر زدی.
البته اینقدر ها هم که نوشتم بد نیست، در هر صورت خیلی از ارتباط با برو بچز قدیم خوشحال (خر کیف) میشم.
تهران اومدی بیا ببینیمت، خوشحال میشم.
پاینده باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد