هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

من ...

گاهی شعاع دایره آن قدر بزرگ میشود که

گمان میکنیم که درمسیری مستقیم به جلو میرویم .

غافل از اینکه به نقطه اول خواهیم رسید

خیلی دیر ...

و مدام گله میکنیم از دور خود پیچیدن

و نمیدانیم که این پیچش پلکان های مارپیچی است

که مارا به بالا میبرد....

نظرات 2 + ارسال نظر
سایه روشن یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ب.ظ http://angoolaii.persianblog.ir

ما چطور پیچ جاده ها رو تو کوهها درست کردیم تا به قله و اون طرف کوه برسیم؟
ساید زندگی هم همینه ...اینقدر باید پیچ بخوریم و صحنه های مختلف بینم تا به کمال و اون ور زندگی هم برسیم

ستاره یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ق.ظ http://go-go.blogsky.com

_________________##________##
_______________###*_______*###
___________.*#####__سلام___#####*.
__________*######_دوست عزیز_######*
________*#######____________#######*
_______*########.__________.########*
______*#########.__________.#########*
______*######@###*_______*###@######*
_____*#########*###____###*#########*
____*##########*__*####*__*##########*
__*###########_____*_*______###########*
_############___وبلاگم رو ____############
*##*#########_____آپ کردم____#########*##*
*_____########_خوشحال می شم########
_______#######_یک_سر_به_____#######
________*######__وبلاگم بزنی__######*
_________*#####*__________*#####*
___________*####*موفق باشی####*
_____________*####______####*
_______________*##*____*##*
_________________*##__# #*
__________________*####*
_________________.######.
_______________.#########*
____ _________.###########*
_____________.####*__*######

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد