هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

دانلود آهنگ ....

شب رفت ماه رفت ستاره رفت
اما سحر نرسید
تاریکی موندگار شد روز دگر نرسید
سالها ماهها ثانیه‌ها
بی تو گذشت و من
منتظر تو بودم و از تو خبر نرسید
مسافر شهر قصه می‌گفت
یه روز میای دوباره
قصه‌ی ما تموم شد
عمر سفر نرسید

گل کو باغ کو بهار کجاس
اینجا همش کویره
دستای باغبون کجاس
غنچه داره میمیره
رود امید و آرزو
رفت و رسید به مرداب
چشمه‌ی شادی خشکید
دریای عشق شد سراب
شبای بی ستاره
هر شب و هر شب دوباره
موندنت دروغه
خورشید چه بی فروغه

دانلود آهنگ

نظرات 1 + ارسال نظر
آیدا یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ق.ظ http://ayda16.blogsky.com

موندنش که دروغه ... پس چه کاریه دانلود آهنگ !!!! من که دیگه از وضع خودم خسته شدم ... شمام که به ما سر نزنی ها ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد