هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

نه ..... !!!!

نه! .. من نمی تونم ! نخواه از من !

پیشم نیا وقتی که تب داری!

اونقدر ارزش داره این احساس

که تن ندم آسون به هر کاری!

من سخت معصومانه می خوامت

دنیام امنه تا تو نزدیکی

ما هر دو می سوزیم .. می ترسم

از پله هایی رو به تاریکی!

رویای تو یه خلوت  سرده!

بی آینه شمعدونو .. بدون ِ تور!

اینه تمام  سهم  من از عشق!

عادت به ابعاد ِ کم ِ یک گور!

من خوب می دونم .. نمی مونی...

فردای اونروز عین  کابوسه !

اونجا که مرد از بستری می ره

اما زن ِ خوابو نمی بوسه!

من مثل دریام و هزار آغوش

با موج  من سمتِ تو وا میشه

تو تشنه ای ! تشنه تر از صحرا

اینه که دستامون جدا میشه

دنیامو یکجا به تو می بخشم

با اینکه دردامو نفهمیدی

ایکاش در من .. لحظه ای کوتاه

چیزی به جز یک جسم می دیدی...

نظرات 2 + ارسال نظر
مژگان جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:45 ب.ظ

شعر بسیار زیبایی بود . شاعرش کیه ؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ق.ظ

از مونا برزویی ممنونم بخاطر شعر قشنگش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد