هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

عصر اون روز

عصر اون روز زیر بارونو بهم برگردون
خاطراتت لب ایوونو بهم برگردون
توی فال افتاده بود عاشقمی یادت میاد
فال راست توی فنجونو بهم برگردون
عصر اون روز زیر بارونو بهم برگردون

من میخوام با تو باشم فرقی نداره چه جوری
تو بمون با این کارت جونو بهم برگردون
با نگات باز بیا آتیش بسوزون توی دلم
قد اون چشمای مجنونو بهم برگردون
عصر اون روز زیر بارونو بهم برگردون

حرف و قولات چی میشه ٬ یعنی فراموشش کنم
پس تو هم حرفای خوبم رو بهم برگردون
من میخوام برم به یه جزیره به یه جای دور
اجازه م دست توئه اونو بهم برگردون
اونو بهم برگردون ... اونو بهم برگردون

نظرات 2 + ارسال نظر
شوریده پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:20 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

خیلی شعر قشنگی بود.......احسنت

بازم از این شعر ها بنویس

موفق باشید.....شوریده

فاطمه سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:47 ب.ظ http://dey.blogsky.com

سلام
در مجموع خوب بود و زیبا
فقط چند تا اشکال لپی داشت

اما اگه احساس واقعیتونه پیشنهاد میکم کلا" فراموشش کنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد