هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

هر وقت که بارون میزنه تورو کنارم میبینم

دنیای این روزای من هم قد تن پوشم شده اینقدر دورم از تو که دنیا فراموشم شده دنیای این روزای من درگیر تنهایی شده تنها مدارا می کن

دو تا کار جدید رضا صادقی

 

1-       دانلود اهنگ دل من

2-      دانلود اهنگ ساده بیا

نظرات 2 + ارسال نظر
symbiosis دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ب.ظ http://symbiosis.blogfa.com

درخت تو گر بار دانش بگیرد
به زیر آوری چرخ نیلوفری را



[ بدون نام ] شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ

در این زمانه بی هیاهوی لال پرست

خوشا به حال کلاغان قیل و قال پرست

چگونه شرح دهم لحظه لحظه خود را

برای این همه ناباور خیال پرست

خیلی ممنونم ازت که آهنگای روزبه رو گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد